Announcement for Presentation/Interview of MTU Promotion/Transfer

ပြည်ထောင်စုသမ္မတမြန်မာနိုင်ငံတော်အစိုးရ

ပညာရေးဝန်ကြီးဌာန

အဆင့်မြင့်ပညာဦးစီးဌာန​​ 

မန္တလေးနည်းပညာတက္ကသိုလ်

(လူတွေ့နှင့် Presentation အတွက်​​ အသိပေး​​ အကြောင်းကြားခြင်း)

 ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​​​ မန္တလေးနည်းပညာတက္ကသိုလ်​​ ရာထူးတိုးမြှင့်/ပြောင်းရွှေ့ရေးအတွက်​​ လူတွေ့နှင့် Presentation​​ ​​ ဆိုင်ရာ​​ အောက်ပါအချက်များကို အသိပေးအကြောင်းကြားအပ်ပါသည်။

 

(၁)​​ ပါမောက္ခနှင့် တွဲဘက်ပါမောက္ခ​​ (လူတွေ့နှင့် Presentation​​ စစ်ဆေးခြင်း)

(က)​​  ​​​​ MTU မှ​​ ရာထူးတိုးနှင့်အပြောင်းလျှောက်ထားသော​​ ဆရာ/ဆရာမများအနေဖြင့် Face to​​ 

 ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​​​ Face​​  ​​​​ အဖြစ်​​ MOHS ၏ လမ်းညွှန်ချက်များအတိုင်း​​ ဆောင်ရွက်သွားမည်ဖြစ်သည်။

(ခ)​​ ​​ အခြားတက္ကသိုလ်များမှ​​ ရာထူးတိုးနှင့်အပြောင်းလျှောက်ထားသောဆရာ၊ ဆရာမများ ​​​​ အတွက် Online (Zoom) ဖြင့် ကျင်းပစစ်ဆေးသွားမည်ဖြစ်သည်။

(ဂ)​​  ​​ ​​​​ ဘာသာရပ်တစ်ခုချင်းအလိုက်​​ စစ်ဆေးသွားမည်။

 ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​​​ (Online Zoom​​ ဖြင့်ဆောင်ရွက်ရာ၌ လိုအပ်သော​​ Zoom ID, password များနှင့်​​ ​​  ​​​​ 

 ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​​​ စစ်ဆေးမည့်အချိန်၊​​ နေ့ရက်များကို ထုတ်ပြန်ကြေညာသွားမည်ဖြစ်သည်)

(ဃ) ​​​​ Presentation​​ Scope​​ 

  • Biography

  • Educational Background

  • Experience (Academic, Research and Extra-curricula)

  • Contribution

  • Leadership Skill and Collaboration

  • Future Plan(s)

  • Others​​ 

(င)  ​​​​ Presentation အတွက် Power Point​​ ကို​​ English ဘာသာဖြင့်ဆောင်ရွက်ရန်ဖြစ်ပါသည်။

(စ)  ​​ ​​​​ အမှတ်ပေးခြင်း​​ 

Presentation​​   (၅၀) မှတ်

လူတွေ့  ​​  (၅၀) မှတ်

(Presentation အတွက် ကြာချိန် (၁၀)မိနစ် နှင့် လူတွေ့အတွက် ကြာချိန်(၂၀)မိနစ် ​​ 

စုစုပေါင်း ကြာချိန် တစ်ဦးလျှင် မိနစ်(၃၀)ကြာ စစ်ဆေးသွားမည်ဖြစ်သည်)

 

(၂)​​ ကထိကနှင့် ကထိကအောက်​​ (လူတွေ့စစ်ဆေးခြင်း)

(က) ​​ လူတွေ့ Scope

  • Biography

  • Educational Background

  • Experience (Academic, Research and Extra-curricula)

  • Contribution

  • Leadership Skill and Collaboration

  • Future Plan(s)

  • Others​​ 

(ခ) အမှတ်ပေးခြင်း

 ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​​​ လူတွေ့​​   (၁၀၀) မှတ်

မန္တလေးနည်းပညာတက္ကသိုလ်

(၃) Rules for Presenter For Both Online and Face-to-Face <<Read More>>